CUBA Vodka

ønsker at inspirere deres kunder til at bruge deres produkter lave spændende og velsmagende drink. CUBA Vodka så ideen i at vise hvor nemt og hurtigt det er at lave flotte og lækre drinks ved hjælp af lækre billeder i bevægelse.

Kunden

CUBA Vodka er et solidt dansk spiritusbrand som så dagens lys i 1995. Igennem årene har CUBA fået udviklet sig en stor portefølje af i alt 13 smagfulde varianter.

Output

En stribe af små korte og visuelle smukke samt informative videoer som er mellem 30-40 sek. Videoerne er optimeret til at fungere i deres web miljø samt til sociale medier. Feelingen i produktionerne skulle være glad, festligt og farverigt.

Behind the scenes

En håndfuld af smukke videoer skudt på en enkelt dag. Videoerne er skudt i klassisk barmiljø med et hemmeligt feel. CUBA Vodka lagde stor vægt på at drinksene ikke skulle se kompliceret ud – eftersom CUBA er til alle. Deres kunder måtte ikke få følelsen af at drinksene skulle er kompliceret.