Mos Mosh - AW21

ville gerne vise deres SS21 kollektion på en spændende og anderledes måde. I samarbejde med mig har vi lavet et digitalt modeshow.

Kunden

Mos Mosh er et stort dansk kvindetøjs brand som henvender sig til den modne & kvalitetsbevidste kvinde. De har eksport til mange lande og er især meget store i Tyskland.

Output

Mos Mosh har fået en længere video på små 3 min. Videoen er ikke produceret til fange slutbrugerens opmærksomhed på 2 sek. på sociale medier, – derfor har vi kunne tillade os at lave produktionen i et længere format. Formålet med produktionen er at vise deres AW21 kollektion frem på en ny og anderledes måde i et digitalt univers.

Behind the scenes

Filmet i en planteskole med 5 skønne modeller. Det hele er filmet på en dags optagelse. Mos Mosh ønskede at gentagende succesen fra forrige modeshow der foregik i marken – ”kan ses under cases”. Vi greb derfor projektet an på samme måde og skabt en ny version som passende til deres AW kollektion.

blank
blank

12. stk content til ecommerce & SoMe

Udover den primær video, så fik de også hvert sæt tøj som en selvstændig video der kan bruges som SoMe Content samt produktvideo som i ecommerce regi. I alt 12 små videoer. Se eksempel herunder.