Mos Mosh - SS21

ville gerne vise deres SS21 kollektion på en spændende og anderledes måde. I samarbejde med mig har vi lavet et digitalt modeshow.

blank
blank

Kunden

Mos Mosh er et stort dansk kvindetøjs brand som henvender sig til den modne & kvalitetsbevidste kvinde. De har eksport til mange lande og er især meget store i Tyskland.

Output

Mos Mosh har fået en længere video 3,5 min. Videoen er ikke produceret til fange slutbrugerens opmærksomhed på 2 sek. på sociale medier, – derfor har vi kunne tillade os at lave produktionen i et længere format. Formålet med produktionen er at vise deres SS21 kollektion frem på en ny og anderledes måde i et digitalt univers.

Behind the scenes

Mos Mosh har fået en længere video 3,5 min. Videoen er ikke produceret til fange slutbrugerens opmærksomhed på 2 sek. på sociale medier, – derfor har vi kunne tillade os at lave produktionen i et længere format. Formålet med produktionen er at vise deres SS21 kollektion frem på en ny og anderledes måde i et digitalt univers.

blank
blank

20. stk content til ecommerce & SoMe

Udover produktionen på 3,5 min så fik de også hvert sæt tøj som en selvstændig video der kan som SoMe Content samt produktvideo som i ecommerce regi. I alt 20 små videoer. Se eksempel herunder.