Social Food

Nicolas Vahé ville gerne have mere fokus på stemningen omkring deres produkter, end selve produktet. Som Nicolas Vahé så smukt selv beskrev I briefet “man husker ikke et produkt, man husker en stemning”. Vi har derfor hjulpet Nicolas Vahé med at lave en video kampagne bygget på disse grundsten.

blank
blank

Kunden

Nicolas Vahé er et internationalt brand, som laver eksklusive madvarer, tilbehør til køkkenet og bordet. De er især meget kendte for deres eksklusive og spændende salte. Derudover har de et hav af andre specielle produkter som fx deres eksklusive “nutella”, marmelade, og meget mere.

Output

1 samlet brand video samt 4 mindre videoer med fokus på 4 forskellige temaer som f.eks. genbrug af emballage. Videoerne er leveret til at fungere på youtube, Instagram, Instagram TV samt Faceobook i 16.9, 4.5 samt 9.16 format.

Behind the scenes

Hele Kampagne er filmet på en enkelt dag i det tidlige efterår, hvilket gjorde at vi kunne få illusionen af at man forberedte sig i løbet af dagen til at få gæster, samt at vi har fået den hyggelige stemning med fra aftentimerne. Skuespillerne er venner og bekendte af Nicolas Vahé, hvilket bevidner at man nødvendigvis ikke behøver at betale for dyre modeller for at opnå et godt og autentisk resultat.