Sociale medier video
vil gerne vise hvordan deres produkter nemt at bruges i hverdagen, til at lave lækker, nem og smagfuld mad. Det viser de ved hjælp af små inspirerende videoer på deres online kanaler.
Kunden
Nicolas Vahé er et internationalt brand, som laver eksklusive madvarer, tilbehør til køkkenet og bordet. De er især meget kendte for deres eksklusive og spændende salte. Derudover har de et hav af andre specielle produkter som fx deres eksklusive “nutella”, marmelade, og meget mere.
Output
15-30 sekunder - det er hvad hver video er. Alle videoer leveres således at de kan fungere individuelt. Hver video leveres i 16:9 bredformat til Youtube samt 4:5 højformat til Facebook og Instagram.
Behind the scenes
Vi har et løbende samarbejde om at levere video content til deres sociale medier. Alle videoer er skudt i deres eget køkken. Generelt bliver der skudt mellem 4-6 små videoer i løbet af en dag, det holder prisen på hver enkelt video nede, og er samtidig mere effektivt for alle parter.